Екологічне виховання

Екологічне виховання
Щоб берегти землю, природу,
Треба її полюбити,
Щоб полюбити, треба пізнати.
Пізнавши – неможливо не полюбити.
М. Пришвін




Земля – колиска людства.                                                                                           
Вона носить на собі океани, хмари та їхні тіні, розкривається джерелами, пускає в небеса птахів, вбирає в себе всі сніги й дощі, дає всьому життя. 
Наше спільне щастя – жити на планеті Земля, у цьому дивосвіті природи, спілкуватися з нею. Її краса не може не бентежити душу. 
Космонавт Ю. Гагарін, який перший 22 квітня 1961 року побачив Землю з космосу, вигукнув: "Яка красива наша Земля! Окутана тонким блакитним серпанком атмосфери, як коштовний діамант, сяє вона на фоні чорного вакууму Космосу.» Згодом 12 американських школярів запропонували відзначати 22 квітня День Землі. Земляни підтримали цю природоохоронну акцію. А з 1991 року цей день відзначає й Україна. У квітні в різних куточках нашої держави організовуються природоохоронні заходи – це «Посади дерево», «Чисті узбіччя – запорука нашого добробуту», «Краса природи порятує світ», «Збережімо Землю для наших нащадків» та ін.
Мета екологічного виховання 
Виходячи з такого твердження, ключовою метою екологічного виховання на уроках і в позаурочний час є формування відповідального та дбайливого ставлення до природи, що базується на: екологічній свідомості та самосвідомості формуванні стійкої потреби власного свідомого дотримання екологічних принципів природокористування розвитку навичок екологічної культури активній участі в суспільно корисній праці з захисту, догляду та оптимізації стану довкілля пропаганді в найширших межах екологічних знань активній діяльності з вивчення та охорони природи своєї місцевості. 
Результатом екологічного виховання є презентація учнем: чітко сформованої екологічної культури розвинутої екологічної свідомості. 
Принципи екологічного виховання 
Ключовими принципами екологічного виховання слід назвати: міждисциплінарний інтеграційний підхід у процесі формування екологічної культури учнів систематичність та безперервність екологічної освіти школярів у процесі всіх основних видів діяльності у школі — пізнавальної, ігрової, трудової, спортивної тощо єдність інтелектуальної та емоційно-вольової сфер у діяльності учнів із вивчення та поліпшення стану навколишнього середовища взаємозв’язок локальних, регіональних, національних та світових екологічних проблем прогностичність, що передбачає відповідальність за збереження середовища життя для майбутніх поколінь.








Комментариев нет:

Отправить комментарий