Класна робота. 16 березня (Початок карантину)
Тема уроку Солі,їх назви ,формули, властивості солей.
Короткий опорний конспект
Солі - складні речовини, які складаються з атому Метала та кислотного залишку.
Щоб скласти формулу солі треба знати валентність найпоширених металів , назви кислотних залишків та їх валентності.
Наприклад:
Валентність металів (І) -Li,Na,K (II) Ca,Mg,Be,Zn,Cu (III) Al, Fe (IV) Mn
Валентність кислотних залишків (тема опрацьована)
(I) - Cl , F,Br, I, NO2,NO3
(II) - S, SO2, SO3, CO3, SiO3
(III) -PO4
Наприклад:
I I
Na Cl →найменше спільне кратне 1.→Na1Cl1
II III
Ca PO4 →н.с.к.- 6→ 6:2=3 ставимо до Са; 6:3=2 ставимо до РО4 беручи у дужки→Са3 (РО4)2
III II
Fe SO4→н.с.к. -6→6:3=2 ставимо до Fe; 6:2=3 ставимо до SO4 беручи у дужки →Fe2(SO4)3
Називаємо складені формули солей:
NaCl - натрій хлорид
Са3 (РО4)2 - кальцій (ІІ) фосфат (указуємо назву Метала, валентність,назву кислотного залишку)
Домашня робота (виконуйте у робочому зошиті) Складіть формули таких солей
1.Магній сульфід, Магній карбонат,Магній фосфат,Калій фторид,Калій нітрат
2.Обчисліть вміст магнію у магній сульфіді.
https://forms.gle/8STEMdMn1DQgFWi1A
У середу перевіримо. Працюйте.
_________________________________________________________________
18 березня Класна робота
Тема уроку: Солі, їх властивості
Хімічні властивості солей
1.Солі взаємодіють з солями, реакція обміну
2NaCl +CuS→ Na2S +CuCl2
2.Солі взаємодіють з основами, реакція обміну
CuCl2 +2NaOH →Cu(OH)2 +2NaCl
3.Солі взаємодіють з кислотами, реакція обміну
СaSO4 +H2CO3 → CaCO3 +H2SO4
4.Солі взаємодіють з металами, реакція заміщення
CuCl2 +Zn→ ZnCl +Cu
5.Розклад деяких солей
CaCO3→ CaO +CO2 при температурі,реакція розкладу
Вправа №1 Здійснити перетворення, виконуєте у зошитах, вказати тип реакції
Са→ СаО → Са(ОН)2→СаСО3→ СаО→ СаCl2
Вправа №2
Zn→ ZnO→ Zn(OH)2→ ZnO→ZnCl2→ Zn(OH)2
Домашнє завдання, опрацювати відповідний параграф, виконати вправи.
23 березня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
С→СО2 →Н2СО3 →СаСО3→ СаО→ СаCl2. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
Р →Р2О5 →Н3РО4 → Na3PO4 →Cu3(PO4)2
Повторити -оксиди, основи, кислоти, солі.
25 березня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
S→SО2 →SO3→Н2SО4 →MgSО4→ MgО→ MgCl2. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
NO→NO2→HNO3→NaNO3
____________________________________________________________________
Задача №1 (із записом рівняння реакції) ЗРАЗОК
Сульфатна кислота масою 2 г. взаємодіє з цинком. Визначте масу утвореної солі
Дано: Розв'язання:
m (H2SO4)= 2г 1.Записуємо рівняння реакції, урівнюємо його
__________________ m=2 г m= Хг
Н2SO4 + Zn→ ZnSO4 +H2↑
Знайти: М =98г/моль М=161г/моль
m (ZnSO4)-? 2.Складаємо відношення,через пропорцію
2 г = Х г
98 г/моль 161 г/моль
3. Хг. = 2 г х 161 г/моль = 3.28 г
98 г/моль
4.Відповідь: m (ZnSO4) = 3.28 г
_________________________________________________________________________
Домашнє завдання: Повторити -оксиди, основи, кислоти, солі.
Задача: Сульфітна кислота масою 5 г. взаємодіє з цинком. Визначте масу утвореної солі
Перетворення: К→К2О→КОН→К2SO4
30 березня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
Zn→ZnО →Zn(OH)2→ZnSО3 →Zn(OH)2→ ZnО→ ZnCl2. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
H2O→Na2O→NaNO3
____________________________________________________________________
Задача №1 (із записом рівняння реакції)
Сульфатна кислота масою 2 г. взаємодіє з цинком. Визначте масу утвореної солі
Дано: Розв'язання:
m (H2SO4)= 12г 1.Записуємо рівняння реакції, урівнюємо його
__________________ m=12 г m= Хг
Н2SO4 + Zn→ ZnSO4 +H2↑
Знайти: М =98г/моль М=161г/моль
m (ZnSO4)-? 2.Складаємо відношення,через пропорцію
12 г = Х г
98 г/моль 161 г/моль
3. Хг. = 12 г х 161 г/моль = 19.7 г
98 г/моль
4.Відповідь: m (ZnSO4) = 19.7 г
_________________________________________________________________________
Домашнє завдання: Повторити -оксиди, основи, кислоти, солі.
Задача: Сульфідна кислота масою 15 г. взаємодіє з алюмінієм (ІІІ). Визначте масу утвореної солі
Перетворення: Li→Li2О→LiОН→Li2S
01 квітня Класна робота
Тема уроку: Амфотерні оксиди та гідрооксиди (Al)
Амфоте́рність — здатність сполук проявляти кислотні й основні властивості. Амфотерними сполуками (їх ще називають амфолітами) є вода, амінокислоти, гідроксиди алюмінію, цинку, хрому,феруму тощо.
Амфотерні оксиди- Al2O3, Fe2O3
Амфотерні гідрооксиди- Al(OH)3, Fe(OH)3
Al2O3 +6HCl →2AlCl3 +3H2O (утворюється сіль AlCl3 до якої входить один метал Al)
Al2O3 +2NaOH →NaAlO2 + H2O (утворюється комплесна сіль -NaAlO2 до якої входять два метала натрій та алюміній)
Al(OH)3 +3HCl→AlCl3 +3H2O (утворюється сіль AlCl3 до якої входить один метал Al)
Al(OH)3 +NaOH →Na [Al(OH)4] (утворюється комплесна сіль -Na [Al(OH)4] до якої входять два метала натрій та алюміній)
Домашнє завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника; виконати перетворення
а)Al→AlCl3→Al(OH)3→NaAlO2
06 квітня Класна робота
Тема уроку: Амфотерні оксиди та гідрооксиди (Fe)
Амфоте́рність — здатність сполук проявляти кислотні й основні властивості. Амфотерними сполуками (їх ще називають амфолітами) є вода, амінокислоти, гідроксиди алюмінію, цинку, хрому,феруму тощо.
Амфотерні оксиди- Al2O3, Fe2O3
Амфотерні гідрооксиди- Al(OH)3, Fe(OH)3
Fe2O3 +6HCl →2FeCl3 +3H2O (утворюється сіль FeCl3 до якої входить один метал ферум)
Fe2O3 +2NaOH →NaFeO2 + H2O (утворюється комплесна сіль -NaFeO2 до якої входять два метала натрій та ферум)
Fe(OH)3 +3HCl→FeCl3 +3H2O (утворюється сіль FeCl3 до якої входить один метал ферум)
Fe(OH)3 +NaOH →Na [Fe(OH)4] (утворюється комплесна сіль -Na [Fe(OH)4] до якої входять два метала натрій та ферум)
Домашнє завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника; виконати перетворення
а)Fe→FeCl3→Fe(OH)3→NaFeO2
б)Fe2O3→Fe→FeSO4
↘ Fe(OH)3 →Fe2O3
08 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
К→К2О→КОН→К3РО4
№2. Mg→MgO→Mg(OH)2→Mg3(PO4)2
№3. N2→NO→NO2→HNO3
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Калій масою 0.8 г. взаємодія з водою.Визначте масу утвореного натрій гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Цинк гідрооксид масою 6 г. розкладаючись утворює цинк оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
13 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
Li→Li2О→LiОН→Li3РО4
№2. Ba→BaO→Ba(OH)2→Ba3(PO4)2
№3. Н2О2→O2→H2O→H3PO4→Mg3(PO4)2
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Барій масою 1.9 г. взаємодіє з водою. Визначте масу утвореного барій гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Алюміній (ІІІ) гідрооксид масою 10 г. розкладаючись утворює алюміній (ІІІ) оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
15 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
Rb→Rb2О→RbОН→Rb2S
№2. Cu→CuO→Cu(OH)2→CuSO4
№3. Н2О2→O2→H2O→Zn(OH)2→ZnO
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Цинк масою 1.3 г. взаємодіє з водою. Визначте масу утвореного барій гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Цинк (ІІ) гідрооксид масою 8 г. розкладаючись утворює цинк (ІІ) оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
22 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
Cs→Cs2О→CsОН→CsSO4
№2. Sr→SrO→SrOH)2→SrSO3
№3. Н2О2→O2→H2O→H2SО4→PbSО4
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Стронцій масою 1.5 г. взаємодіє з водою. Визначте масу утвореного стронцій (ІІ) гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Алюміній (ІІІ) гідрооксид масою 10.8 г. розкладаючись утворює алюміній (ІІІ) оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
27 квітня Класна робота
29 квітня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Виконайте запропонований тест за посиланням
https://forms.gle/4jAaSj2ceoVgh1RF7
04 травня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Виконайте запропонований тест за посиланням
https://forms.gle/mHttZ9dHL6pF99XV7
06 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект
1.Вирощування кристалів солей
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
06 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект
1.Сполуки основних класів (оксиди, основи, кислоти, солі) у будівництві і побуті
2.Хімічний склад і використання мінералів.
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
11 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект
1.Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
13 травня Класна робота
Тема уроку: Практична робота "Дослідження основних класів неорганічних сполук:
ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=sjSAo6DHo60
18 травня Класна робота
Тема уроку:Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
Al→Al2О3 →Al(OH)3→AlBr3 →AlPO4→ Al2О3→ AlCl3. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
H2O2→H2O→NaOH→NaCl
20 травня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахунковмх задач
1.Обчисліть масові частки елементів у кальцій карбонаті (крейді)
2.Обчисліть масові частки елементів у натрій хлориді (кухонній солі)
3.Де більше молекул: у 15 г азоту чи 15 г заліза?
4.Обчисліть об'єм озону масою 9.6.г за нормальних умов.
25 травня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахунковмх задач
1.Обчисліть масові частки елементів у натрій нітраті (натрієвій селітрі)
2.Обчисліть масові частки елементів у калій хлориді
3.Де більше молекул: у 10 г кисню чи 10 г алюмінію?
4.Обчисліть об'єм кисню масою 8.5 г за нормальних умов.
27 травня Класна робота
Тема уроку: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
Пройдіть тест за посиланням
https://forms.gle/8VSEq5gtz1Yu4NaU8
Тема уроку Солі,їх назви ,формули, властивості солей.
Короткий опорний конспект
Солі - складні речовини, які складаються з атому Метала та кислотного залишку.
Щоб скласти формулу солі треба знати валентність найпоширених металів , назви кислотних залишків та їх валентності.
Наприклад:
Валентність металів (І) -Li,Na,K (II) Ca,Mg,Be,Zn,Cu (III) Al, Fe (IV) Mn
Валентність кислотних залишків (тема опрацьована)
(I) - Cl , F,Br, I, NO2,NO3
(II) - S, SO2, SO3, CO3, SiO3
(III) -PO4
Наприклад:
I I
Na Cl →найменше спільне кратне 1.→Na1Cl1
II III
Ca PO4 →н.с.к.- 6→ 6:2=3 ставимо до Са; 6:3=2 ставимо до РО4 беручи у дужки→Са3 (РО4)2
III II
Fe SO4→н.с.к. -6→6:3=2 ставимо до Fe; 6:2=3 ставимо до SO4 беручи у дужки →Fe2(SO4)3
Називаємо складені формули солей:
NaCl - натрій хлорид
Са3 (РО4)2 - кальцій (ІІ) фосфат (указуємо назву Метала, валентність,назву кислотного залишку)
Домашня робота (виконуйте у робочому зошиті) Складіть формули таких солей
1.Магній сульфід, Магній карбонат,Магній фосфат,Калій фторид,Калій нітрат
2.Обчисліть вміст магнію у магній сульфіді.
https://forms.gle/8STEMdMn1DQgFWi1A
У середу перевіримо. Працюйте.
_________________________________________________________________
18 березня Класна робота
Тема уроку: Солі, їх властивості
Хімічні властивості солей
1.Солі взаємодіють з солями, реакція обміну
2NaCl +CuS→ Na2S +CuCl2
2.Солі взаємодіють з основами, реакція обміну
CuCl2 +2NaOH →Cu(OH)2 +2NaCl
3.Солі взаємодіють з кислотами, реакція обміну
СaSO4 +H2CO3 → CaCO3 +H2SO4
4.Солі взаємодіють з металами, реакція заміщення
CuCl2 +Zn→ ZnCl +Cu
5.Розклад деяких солей
CaCO3→ CaO +CO2 при температурі,реакція розкладу
Вправа №1 Здійснити перетворення, виконуєте у зошитах, вказати тип реакції
Са→ СаО → Са(ОН)2→СаСО3→ СаО→ СаCl2
Вправа №2
Zn→ ZnO→ Zn(OH)2→ ZnO→ZnCl2→ Zn(OH)2
Домашнє завдання, опрацювати відповідний параграф, виконати вправи.
23 березня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
С→СО2 →Н2СО3 →СаСО3→ СаО→ СаCl2. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
Р →Р2О5 →Н3РО4 → Na3PO4 →Cu3(PO4)2
Повторити -оксиди, основи, кислоти, солі.
25 березня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
S→SО2 →SO3→Н2SО4 →MgSО4→ MgО→ MgCl2. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
NO→NO2→HNO3→NaNO3
____________________________________________________________________
Задача №1 (із записом рівняння реакції) ЗРАЗОК
Сульфатна кислота масою 2 г. взаємодіє з цинком. Визначте масу утвореної солі
Дано: Розв'язання:
m (H2SO4)= 2г 1.Записуємо рівняння реакції, урівнюємо його
__________________ m=2 г m= Хг
Н2SO4 + Zn→ ZnSO4 +H2↑
Знайти: М =98г/моль М=161г/моль
m (ZnSO4)-? 2.Складаємо відношення,через пропорцію
2 г = Х г
98 г/моль 161 г/моль
3. Хг. = 2 г х 161 г/моль = 3.28 г
98 г/моль
4.Відповідь: m (ZnSO4) = 3.28 г
_________________________________________________________________________
Домашнє завдання: Повторити -оксиди, основи, кислоти, солі.
Задача: Сульфітна кислота масою 5 г. взаємодіє з цинком. Визначте масу утвореної солі
Перетворення: К→К2О→КОН→К2SO4
30 березня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
Zn→ZnО →Zn(OH)2→ZnSО3 →Zn(OH)2→ ZnО→ ZnCl2. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
H2O→Na2O→NaNO3
____________________________________________________________________
Задача №1 (із записом рівняння реакції)
Сульфатна кислота масою 2 г. взаємодіє з цинком. Визначте масу утвореної солі
Дано: Розв'язання:
m (H2SO4)= 12г 1.Записуємо рівняння реакції, урівнюємо його
__________________ m=12 г m= Хг
Н2SO4 + Zn→ ZnSO4 +H2↑
Знайти: М =98г/моль М=161г/моль
m (ZnSO4)-? 2.Складаємо відношення,через пропорцію
12 г = Х г
98 г/моль 161 г/моль
3. Хг. = 12 г х 161 г/моль = 19.7 г
98 г/моль
4.Відповідь: m (ZnSO4) = 19.7 г
_________________________________________________________________________
Домашнє завдання: Повторити -оксиди, основи, кислоти, солі.
Задача: Сульфідна кислота масою 15 г. взаємодіє з алюмінієм (ІІІ). Визначте масу утвореної солі
Перетворення: Li→Li2О→LiОН→Li2S
01 квітня Класна робота
Тема уроку: Амфотерні оксиди та гідрооксиди (Al)
Амфоте́рність — здатність сполук проявляти кислотні й основні властивості. Амфотерними сполуками (їх ще називають амфолітами) є вода, амінокислоти, гідроксиди алюмінію, цинку, хрому,феруму тощо.
Амфотерні оксиди- Al2O3, Fe2O3
Амфотерні гідрооксиди- Al(OH)3, Fe(OH)3
Al2O3 +6HCl →2AlCl3 +3H2O (утворюється сіль AlCl3 до якої входить один метал Al)
Al2O3 +2NaOH →NaAlO2 + H2O (утворюється комплесна сіль -NaAlO2 до якої входять два метала натрій та алюміній)
Al(OH)3 +3HCl→AlCl3 +3H2O (утворюється сіль AlCl3 до якої входить один метал Al)
Al(OH)3 +NaOH →Na [Al(OH)4] (утворюється комплесна сіль -Na [Al(OH)4] до якої входять два метала натрій та алюміній)
Домашнє завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника; виконати перетворення
а)Al→AlCl3→Al(OH)3→NaAlO2
06 квітня Класна робота
Тема уроку: Амфотерні оксиди та гідрооксиди (Fe)
Амфоте́рність — здатність сполук проявляти кислотні й основні властивості. Амфотерними сполуками (їх ще називають амфолітами) є вода, амінокислоти, гідроксиди алюмінію, цинку, хрому,феруму тощо.
Амфотерні оксиди- Al2O3, Fe2O3
Амфотерні гідрооксиди- Al(OH)3, Fe(OH)3
Fe2O3 +6HCl →2FeCl3 +3H2O (утворюється сіль FeCl3 до якої входить один метал ферум)
Fe2O3 +2NaOH →NaFeO2 + H2O (утворюється комплесна сіль -NaFeO2 до якої входять два метала натрій та ферум)
Fe(OH)3 +3HCl→FeCl3 +3H2O (утворюється сіль FeCl3 до якої входить один метал ферум)
Fe(OH)3 +NaOH →Na [Fe(OH)4] (утворюється комплесна сіль -Na [Fe(OH)4] до якої входять два метала натрій та ферум)
Домашнє завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника; виконати перетворення
а)Fe→FeCl3→Fe(OH)3→NaFeO2
б)Fe2O3→Fe→FeSO4
↘ Fe(OH)3 →Fe2O3
08 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
К→К2О→КОН→К3РО4
№2. Mg→MgO→Mg(OH)2→Mg3(PO4)2
№3. N2→NO→NO2→HNO3
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Калій масою 0.8 г. взаємодія з водою.Визначте масу утвореного натрій гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Цинк гідрооксид масою 6 г. розкладаючись утворює цинк оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
13 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
Li→Li2О→LiОН→Li3РО4
№2. Ba→BaO→Ba(OH)2→Ba3(PO4)2
№3. Н2О2→O2→H2O→H3PO4→Mg3(PO4)2
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Барій масою 1.9 г. взаємодіє з водою. Визначте масу утвореного барій гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Алюміній (ІІІ) гідрооксид масою 10 г. розкладаючись утворює алюміній (ІІІ) оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
15 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
Rb→Rb2О→RbОН→Rb2S
№2. Cu→CuO→Cu(OH)2→CuSO4
№3. Н2О2→O2→H2O→Zn(OH)2→ZnO
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Цинк масою 1.3 г. взаємодіє з водою. Визначте масу утвореного барій гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Цинк (ІІ) гідрооксид масою 8 г. розкладаючись утворює цинк (ІІ) оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
22 квітня Класна робота
Тема уроку: Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук (оксиди,основи,кислоти, солі)
Виконаємо вправи:
№1.Здійснити перетворення
Cs→Cs2О→CsОН→CsSO4
№2. Sr→SrO→SrOH)2→SrSO3
№3. Н2О2→O2→H2O→H2SО4→PbSО4
Зазначте типи реакцій, зверніть увагу на окисно-відновні реакції (записуйте їх методом електронного балансу)
Задачі:
№1 Стронцій масою 1.5 г. взаємодіє з водою. Визначте масу утвореного стронцій (ІІ) гідрооксиду та об'єм утвореного водню.
№2.Алюміній (ІІІ) гідрооксид масою 10.8 г. розкладаючись утворює алюміній (ІІІ) оксид.Визначте його масу.
Домашнє завдання: виконайте зазначені завдання, повторюйте вивчений матеріал
27 квітня Класна робота
29 квітня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Виконайте запропонований тест за посиланням
https://forms.gle/4jAaSj2ceoVgh1RF7
04 травня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Виконайте запропонований тест за посиланням
https://forms.gle/mHttZ9dHL6pF99XV7
06 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект
1.Вирощування кристалів солей
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
06 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект
1.Сполуки основних класів (оксиди, основи, кислоти, солі) у будівництві і побуті
2.Хімічний склад і використання мінералів.
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
11 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект
1.Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
13 травня Класна робота
Тема уроку: Практична робота "Дослідження основних класів неорганічних сполук:
ВІДЕО https://www.youtube.com/watch?v=sjSAo6DHo60
18 травня Класна робота
Тема уроку:Генетичний зв'язок між основними класами неорганічних сполук
Вправа №1.
Al→Al2О3 →Al(OH)3→AlBr3 →AlPO4→ Al2О3→ AlCl3. Укажіть тип реакції, визначте окисника та відновника у окисно-відновних реакціях
Вправа №2
H2O2→H2O→NaOH→NaCl
20 травня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахунковмх задач
1.Обчисліть масові частки елементів у кальцій карбонаті (крейді)
2.Обчисліть масові частки елементів у натрій хлориді (кухонній солі)
3.Де більше молекул: у 15 г азоту чи 15 г заліза?
4.Обчисліть об'єм озону масою 9.6.г за нормальних умов.
25 травня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахунковмх задач
1.Обчисліть масові частки елементів у натрій нітраті (натрієвій селітрі)
2.Обчисліть масові частки елементів у калій хлориді
3.Де більше молекул: у 10 г кисню чи 10 г алюмінію?
4.Обчисліть об'єм кисню масою 8.5 г за нормальних умов.
27 травня Класна робота
Тема уроку: Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
Пройдіть тест за посиланням
https://forms.gle/8VSEq5gtz1Yu4NaU8
Комментариев нет:
Отправить комментарий