19 березня Класна робота
Тема уроку: Розчини
Розчини є однорідними сумішами змінного складу
Розчини- це однорідні системи, в яких молекули розчиненої речовини рівномірно розподілені між молекулами розчинника
Якісно характеристика розчину. Які є розчини?
1.Насичений - це розчин, у якому за даних умов дана речовина не може розчинятися
2. Ненасичений - це розчин, у якому дана речовина за даних умов ще може розчинятися
3.Розведені розчини - 10% розчин натрій хлориду
4.Концентровані розчини - 98% розчин сульфатної кислоти
5.Н2О - універсальний розчинник
6.Розчинення - складний фізико-хімічний процес
26 березня Класна робота
Розчини. Способи вираження концентрації розчину. Масова частка розчиненої речовини у розчині
Сіль масою 10 г. розчинили у 60 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.
1. масу розчину
2. масову частку речовини у розчину
3. відповідь.
27 березня Класна робота
Тема уроку: Вода - універсальний розчинник. Властивості води, значення води.
1. масу розчину
2. масову частку речовини у розчину
3. відповідь.
Домашнє завдання.Опрацювати §, виконати вправу і задачу, пройти тести за посиланням https://forms.gle/KFaedoisNjxA5zUK8
1. масу розчину
2. масову частку речовини у розчину
3. відповідь.
Передивіться відео за посиланням
16 квітня Класна робота
24 квітня Класна робота
Тема уроку: Контрольний тест
Розв'яжіть запропоновані у тестах задачі за посиланням
https://forms.gle/Pp3MaMT6fFrBNHKVA
30 квітня Класна робота
Тема уроку: Контрольна робота
Виконайте Контрольний тест за посиланням
https://forms.gle/HeaJ5E8uzeqrVTFAA
7 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект :Хімічні речовини навколо нас
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
8 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект :Хімічні явища у природі та побуті
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
14 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект : Як я використовую воду? Вода- чарівниця.
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
Тема уроку: Розчини
Розчини є однорідними сумішами змінного складу
Розчини- це однорідні системи, в яких молекули розчиненої речовини рівномірно розподілені між молекулами розчинника
Якісно характеристика розчину. Які є розчини?
1.Насичений - це розчин, у якому за даних умов дана речовина не може розчинятися
2. Ненасичений - це розчин, у якому дана речовина за даних умов ще може розчинятися
3.Розведені розчини - 10% розчин натрій хлориду
4.Концентровані розчини - 98% розчин сульфатної кислоти
5.Н2О - універсальний розчинник
6.Розчинення - складний фізико-хімічний процес
26 березня Класна робота
Розчини. Способи вираження концентрації розчину. Масова частка розчиненої речовини у розчині
1.Масова частка розчиненої речовини- відношення маси розчиненої речовини до маси розчину
З неї виводими наступну формулу для розв'язування розрахункових задач
ПРИКЛАД ЗАДАЧІ:
Домашнє завдання : вивчіть теоретичний мінімум, розв'яжіть задачу.Сіль масою 10 г. розчинили у 60 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.
1. масу розчину
2. масову частку речовини у розчину
3. відповідь.
27 березня Класна робота
Тема уроку: Вода - універсальний розчинник. Властивості води, значення води.
Короткий опорний конспект
1.Вода - найпоширеніший оксид
2.Вода - джерело життя на Землі, сировина для промисловості, найголовніший чинник, що визначає клімат і погоду на Землі. Чистої води у природі немає, навіть дощова вода містить розчинені домішки. У лабораторіях воду очищують перегонкою (дистиляцією)
3.Фізичні властивості - безбарвна рідина без смаку та запаху; густина- 4 г/см3; температура плавлення - 0°с; ᵼкип =100 °с; Практично не проводить струм, має малу теплопровідність і високу теплоємність.
4.Хімічні властивості води Н2О
- взаємодія з активними металами (лужними Na,K,Li,Rb та лужноземельними Са,Ва)
2Н2О +2К →2КОН + Н2↑
2Н2О +Са → Са(ОН)2 +Н2↑
-взаємодія з основними оксидами (МеО)
Н2О +СаО →Са(ОН)2
-взаємодія з кислотними оксидами (неМеО)
Н2О +СО2 → Н2СО3
-розклад під дією струму або високої температури (2000°с)
2Н2О → О2↑ +2Н2↑
-розклад гідроген пероксиду
2Н2О2→ О2↑ +2Н2О
Виконання тренувальних вправ
Вправа №1.
a)Н2О →О2 →SO2 → H2SO4
↘P2O5→H3PO4
б)Н2О →О2 →Na2O → NaOH
↘MgO→Mg(OH)2
Задача №1
Сіль масою 15 г. розчинили у 100 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.1. масу розчину
2. масову частку речовини у розчину
3. відповідь.
Домашнє завдання.Опрацювати §, виконати вправу і задачу, пройти тести за посиланням https://forms.gle/KFaedoisNjxA5zUK8
Вправа №1.Сіль масою 20 г. розчинили у 150 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.
a)Н2О →О2 →N2O5 → HNO3
б)Н2О →О2 →Li2O → LiOH
Задача №1
Сіль масою 20 г. розчинили у 150 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.1. масу розчину
2. масову частку речовини у розчину
3. відповідь.
02 квітня Класна робота
Тема уроку: обчислення масової частки розчиненої речовини у розчині
Домашнє завдання: обчисліть задачі.
Задача №1.
Сіль масою 30 г. розчинили у 350 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.
Задача №2
Сіль масою 25 г. розчинили у 250 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.
Задача №3
Сіль масою 40 г. розчинили у 300 г. води. Визначте масову частку солі у добутому розчині.
09 квітня Класна робота
Тема уроку:Кислотні дощі.Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення
Підготуйте повідомлення, презентацію на задану тему та відправте по пошті за адресою
nadiya.skiba.68@ukr.net
10 квітня Класна робота
Тема уроку: Практична робота
Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками
речовин розчинених речовин
Мета: - вивчити правильність виготовлення
розчинів; - розвинути вміння правильно
створювати розчини хімічних речовин на прикладі кухонної солі; - виховати
значення розчинів у житті людини.
Обладнання
і реактиви: картка з завданнями, кухонна сіль, склянка з водою, мірний циліндр,
скляна паличка, мірна ложка.
Хід роботи
Завдання 1. Повторення правил БЖД. Напишіть декілька правил правильної
роботи з розчинами і скляним посудом.
Завдання 2. Опишіть, як ви будете готувати розчин солі у воді, розв’язавши
задачу. Та приготуйте його.
Щоб
утворити розчин масою 250 г кухонної
солі із масовою часткою 2,7 % солі. Потрібно взяти масу солі та води?
Завдання 3. Якщо змішати два розчини: перший масою 230
г із масовою часткою калій йодиду (КІ) 5 %; другий масою 300 г із масовою
часткою калій йодиду 7%. То при цьому утвориться новий розчин із масовою
часткою калій йодиду?
Завдання 4. До розчину натрій флуориду (NaF) масою 370 г із масовою часткою натрій
флуориду 25% долили 50 мл води. Яка масова частка натрій флуориду у новому
розчині?
Висновок.
Які знання необхідні були вам, щоб створити правильно розчини із заданою
масовою часткою?
__________________________________________________________
16 квітня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Розв'яжіть запропоновані у тестах задачі за посиланням
23 квітня Класна робота
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Розв'яжіть запропоновані у тестах задачі за посиланням
Тема уроку: Розв'язування розрахункових задач
Розв'яжіть запропоновані у тестах задачі за посиланням
24 квітня Класна робота
Тема уроку: Контрольний тест
Розв'яжіть запропоновані у тестах задачі за посиланням
https://forms.gle/Pp3MaMT6fFrBNHKVA
30 квітня Класна робота
Тема уроку: Контрольна робота
Виконайте Контрольний тест за посиланням
https://forms.gle/HeaJ5E8uzeqrVTFAA
7 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект :Хімічні речовини навколо нас
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
8 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект :Хімічні явища у природі та побуті
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
14 травня Класна робота
Тема уроку: Навчальний проект : Як я використовую воду? Вода- чарівниця.
Свої проекти відправляйте на пошту nadiya.skiba.68@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий